Her skrives om at sejle træbåd, spille harmonika - om klassiske både, skærgårdsidyl, sejlerliv, sejl-sejling - altså at sejle motorfrit, musikudøvelse, tanker om tiden, livet og alt andet relevant. Helt aktuelt er emnet: Kurs mod fjerne klipper - Turen op langs Vestnorge med Lofoten som mål - men dette mål er nu droppet. Med de indtrufne vejr- og helbredsmæssige kvaler har jeg endda droppet at nå Vestlandet og nyder nu Sørlandet.

Sejltur til Norge 2023 - og gamle indlæg

Turen til Norge gik afsted d. 22. maj - men længere end Sørlandet bliver det altså ikke. Vejrforhold spiller enormt meget ind, når man sejler på naturens præmisser - motorfrit og ovenikøbet single hand - og det har altså vist sine bagsider, så de store planer har måtte droppes. Vil du iøvrigt vide mere om mig og båden, så gå til min hjemmeside her: https://sekblom54.wixsite.com/stig-ekblom

fredag den 22. juni 2012

RADIOINDSLAG OM SEJL-SEJLING I GAMMEL TRÆBÅD



Radioens P1 har endelig fået øje på træbåden og sejl-sejlingens kvaliteter. Jeg har haft journalist Louise Witt-Hansen med ude og sejle en tur på Fjorden, hvor jeg fik lov til at plapre løs - og til al pinlighed også at gå på grund. 

Hør udsendelsen her: http://podcast.dr.dk/P1/Radiofortaellinger/2012/Radiofortaellinger_1206161303.mp3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere