Her skrives om at sejle træbåd, spille harmonika - om klassiske både, skærgårdsidyl, sejlerliv, sejl-sejling - altså at sejle motorfrit, musikudøvelse, tanker om tiden, livet og alt andet relevant. Helt aktuelt er emnet: Kurs mod fjerne klipper - Turen op langs Vestnorge med Lofoten som mål - men dette mål er nu droppet. Med de indtrufne vejr- og helbredsmæssige kvaler har jeg endda droppet at nå Vestlandet og nyder nu Sørlandet.

Sejltur til Norge 2023 - og gamle indlæg

Turen til Norge gik afsted d. 22. maj - men længere end Sørlandet bliver det altså ikke. Vejrforhold spiller enormt meget ind, når man sejler på naturens præmisser - motorfrit og ovenikøbet single hand - og det har altså vist sine bagsider, så de store planer har måtte droppes. Vil du iøvrigt vide mere om mig og båden, så gå til min hjemmeside her: https://sekblom54.wixsite.com/stig-ekblom

lørdag den 9. september 2023

5.september: Endnu en smuk sommerdag på Hallands Väderö

Stadig vind i sydvest - gider ikke en tur på kryds hele vejen til Hundested -  så dagen er gået med gåture og roture og nydelse af den vidunderlige ø. 

Nu begyndte der at komme flere både til Kappelshamn - når vejret bliver godt, så kommer bådene...

   Endnu en smuk solnedgang

5 kommentarer:

  1. Velkommen hjem. Du nåede desværre ikke Lofoten men så kan jeg fortælle at der er vi lige nu. Her er smukt og spændende.🤗 vi ses 🤗

    SvarSlet
  2. Hej Stig
    Nu har jeg læst det meste af din blog med fornøjelse.
    Jeg fascineres af din insisterende nysgerrighed og ukuelige energi til, at opleve verden, din viden om historie mm.
    Glad for, at du er kommet godt hjem.
    En også single-hans-sejler
    Peter, Havfruen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dejlige ord, Peter

      Slet

Faste læsere